Waarom je geen marketingspecialist nodig hebt! - Marketing 101

Waarom je geen marketingspecialist nodig hebt! - Marketing 101

 

Marketingspecialisten zijn eigenlijk niet echt nodig. Met genoeg tijd en middelen kan je zelf aan de slag met Marketing & Sales. Ben je dan wel nog bezig met je core business? Denk er eens aan om toch een marketing bureau aan te spreken die de ins and outs kent van de marketing business.

Steff Vanhaverbeke

Steff startte haar eerste web-design agency in 1993. Sindsdien bouwde ze een uitgebreide ervaring op in de marketing- en communicatiesector en richtte in 2004 ubeon op.

Sinds 1993 ondersteunt Steff ondernemingen en teams in hun communicatie, marketing en verkoop. Daarbij focust ze zich op:

  • opbouwen van aantrekkelijk en vertrouwd merk -en huisstijl
  • zo toegankelijk mogelijk maken van commerciële communicatie
  • integratie van de 'customer journey' met conversietrechters
  • opbouwen van een 'business ecosysteem' door middel van community building

Steff integreert daarbij de nieuwste inzichten uit de positieve psychologie, cognitieve gedragstherapie, Neuro-Linguïstisch Programmeren met systeemtheorie en technologie.