Jouw merk gaat niet over jou - Marketing 101

Jouw merk gaat niet over jou - Marketing 101

Het merk mag niet over jou of je product gaan, maar het moet over je publiek gaan.Kijk maar naar de openingszin van de Breinpiraten 'Ahoi, Breinpiraten' waar er direct verwezen wordt naar de luisteraars/kijkers.

 
Steff Vanhaverbeke

Steff startte haar eerste web-design agency in 1993. Sindsdien bouwde ze een uitgebreide ervaring op in de marketing- en communicatiesector en richtte in 2004 ubeon op.

Sinds 1993 ondersteunt Steff ondernemingen en teams in hun communicatie, marketing en verkoop. Daarbij focust ze zich op:

  • opbouwen van aantrekkelijk en vertrouwd merk -en huisstijl
  • zo toegankelijk mogelijk maken van commerciële communicatie
  • integratie van de 'customer journey' met conversietrechters
  • opbouwen van een 'business ecosysteem' door middel van community building

Steff integreert daarbij de nieuwste inzichten uit de positieve psychologie, cognitieve gedragstherapie, Neuro-Linguïstisch Programmeren met systeemtheorie en technologie.