Personal brand & online presence

Personal brand & online presence

Maak je mens-merk
Maak van wie je bent je merk. Ook online!

We brengen alle aspecten in kaart om je "personal brand" op te bouwen en te vertalen naar je online aanwezigheid.

Communicatie naar klanten en prospects:

  • Wat is je identiteit als ondernemer, je DNA?
  • Hoe en waaraan wil je herkend worden door potentiële klanten en andere stakeholders?
  • Hoe profileer je jezelf en je activiteiten, producten, diensten... momenteel en wat kan je daaraan bijsturen?
  • Welke communicatiekanalen zijn er en zet je ze juist in?
Personal brand & online presence

Digitale tools, user friendliness, toon en stijl:

  • Zit je bestaande website goed in elkaar? Waar en hoe kan je hem optimaliseren?
  • Waarmee moet je rekening houden bij de opbouw van een nieuwe website?
  • Hebben sociale media nut in je communicatie-strategie?
  • Zet je Facebook juist in? Hebben Instagram, Twitter, LinkedIn... zin?

Principes & technieken:

  • Opbouw archetype, identiteitsmantra en waarden in functie van je "personal brand" als ondernemer of freelancer.
  • Verkennen, bepalen en evalueren huisstijl en 'tone of voice'.
  • Screenen website volgens principe van "weten en doen".
  • Do's en don'ts Facebook en andere sociale media.

Deze marketingcommunicatie-training is heel hands-on, interactief en gericht op het ontwikkelen van vaardigheden. We werken mét de deelnemers en gaan aan de slag met hun praktijksituaties.

 

Doelgroep

Deze training is toegankelijk voor ondernemers met een éénmanszaak of een vennootschap, professionele coaches, consultants en bedrijfsleiders van een kleine onderneming.

 

 

Program categories