Marketing Trends & Concept Marketing
Zet je je eerste stappen in een marketingfunctie? Krijg je regelmatig te maken met één of ander aspect van marketing?
Voor wie is deze opleiding?
Deze opleiding richt zich, naast beginnende marketeers, tot iedereen die regelmatig in contact komt met de marketingafdeling.
Kortom, alle (marketing)professionals die op zoek zijn naar een stevige marketingbasis
Wat leer je in deze opleiding?
- je krijgt aandacht voor het belang en de noodzaak van marketing.
- je krijgt inzicht in de denkwereld en het jargon van de marketingmix.
- je leert denken in klantvoordelen i.p.v. in productvoordelen.
- je verwerft inzicht in de meest gebruikte modellen die marketeers inzetten.
- je verwerft inzicht in marktanalyse en marktsegmentatie.
- je weet wat het afnemersgedrag in consumermarkets en industrial markets inhoudt.
- je leert hoe je een SWOT-analyse uitvoert.
- je krijgt inzicht in de basis van marketingstrategieën.
- je kent de te maken keuzes inzake product- en merkenbeleid.
- je ervaart hoe het prijs-, distributie- en communicatiebeleid wordt opgebouwd.
Program categories |
---|