Communicatie Mix & Marketing Communicatie Plan
Een organisatie communiceert met verschillende groepen namelijk met haar werknemers, klanten, omwonenden, enz.
Voor wie is deze opleiding?
Deze opleiding richt zich tot verantwoordelijken van de communicatie- en marketingafdeling die hun kennis willen verdiepen en toetsen aan nieuwe inzichten en trends.
Waarom deze opleiding?
Organisaties die spijkers met koppen willen slaan en hun doelen sneller willen bereiken, moeten doelgericht communiceren met medewerkers, klanten, aandeelhouders, journalisten.
- Maar hoe begin je aan zo'n dialoog met de stakeholders van uw organisatie?
- Welke communicatiekanalen zet je in en wat vertel je precies?
- Hoe geef je jouw communicatiestrategie vorm in een winnend communicatieplan?
Wat leer je tijdens deze opleiding?
In deze opleiding leer je de communicatiestrategie van je bedrijf te plannen, tactisch in te vullen en te initiëren.
Je herkent de communicatienoden van jouw bedrijf en vertaalt deze in een concreet communicatieplan.
- Wat kan jouw bedrijf bereiken met doeltreffende communicatie?
- Hoe communiceert jouw bedrijf met derden?
- Welke beslissingen zijn cruciaal in het communicatieproces?
- Welke mogelijke communicatiestrategieën bestaan er?
- Hoe baken je de verschillende doelgroepen af?
- Welke doelgroepen krijgen prioriteit?
- Welke acties onderneem je en wanneer?
- Welk budget heb je nodig?
- Hoe integreer je diverse acties in een globaal communicatieplan?
Program categories |
---|